Přeskoč navigaci

Náhodné výkřiky 9

Letem internetem: pár historických předpovědí o budoucnosti her, ulétlé tričko pro zamilované (do někoho x něčeho), hypotetický thinkpad netbook a prodeje WiiWare a zisk pro autora.

Velmi zajímavý článek o tom jak se odhadovala budoucnost hraní. Je až překvapivé jak moc se někdo trefil.

Beztrátová budoucnost

Když si místo šachů člověk přestaví nějaký handheld… (tip je z 80-tých let).

Jeden z tipů byl, že hry budou moci vydávat pachové stopy. Myslel jsem si, že je to blbost, ale někdy minulý týden jsem si přečetl článek o přípravě takového zařízení. No nevím, aby po nějaké pařbě se zombíky to šlo vyvětrat.

--

Další věc sice nesmrdí, zato úchylnost je to stejná a navíc problematická. Ale když je to jaro…

V podstatě se jedná o sadu dvou triček (nebo trička a vysílače). Na tričku je několik srdíček a pokud není v dosahu druhé tričko (nebo vysílač) tak srdíčka září do poloviny. V případě blízkosti inkriminovaného objektu se ale srdíčka rozzáří.

Jelikož ale hodně IT lidí jsou singles zamilovaní maximálně tak do svého notebooku, je možné využít právě variantu s vysílačem a vaše tričko se rozzáří pokud se dostane do blízkosti svého noťasu, oblíbeného medvídka nebo ledničky.

A už jen malá moucha - snímače nerozlišují páry, tj. když se dostanete do společnosti, kde už někdo něco takového má, tak se prostě tričko rozzáří a může tu být problém - a vysvětlujte to pak své přítelkyni.

Zájemce o koupi odkazuji na thinkgeek.com.

--

Na blogu jednoho designera Thinkpadů se objevil odkaz na anketu o tom, jak by měl vypadat hypotetický ThinkPad netbook.

Hlavní otázky se týkají velikosti kláves (za mne: implementovat klávesnici co měl thinkpad 701) a vstupních zařízení (za mne: vypustit touchpad a implementovat trackpoint). Takže pokud vás toto téma zajímá - máte možnost se projevit.

--

No a nakonec prosáklou informaci o WiiWare. Pokud chce totiž autor mít zisk z WiiWare musí prodat aspoň minimální množství programu. Toto množství je pro ameriku pro hru přes 16MB 6000 kusů, pod 16MB 4000 kusů.

Pro Evropu jsou limity menší: pro hru přes 16MB 3000 kusů, pod 16MB 2000 kusů.

Autoři mají na dosažení této mety 2 roky a pokud to dokáží tak si rozdělují zisk v poměru autor/Nintendo 65/35. Nintendo to samozřejmě nepotvrdilo.

zdroj

Jaggni to|Linkuj

Komentáře k tomuto článku



Prosím o dodržovaní určitých pravidel (tj. žádné neslušné texty, reklamy a tak prostě podobně). Komentáře porušující tyto pravidla budou odstraněny.

Před vložením komentáře je nutno provést náhled, jedná se o ochranu proti spamu.

 

Vložení komentáře
  
 
 

 

© NetCode.cz, 2006-9 | Všechna práva vyhrazena
Provozováno na mém pikoCMS, vygenerováno: 28.3.2017 19:41:47

O mně

Informace o mé maličkosti a kontakt.

Lokální tagy

amd(1) amiga(1) apple(1) aspnet(2) audio(1) borland(5) C64(1) codegear(12) delphi(39) dotnet(9) dvd(1) electone(1) embarcadero(1) emulator(11) firebird(2) flash(1) freepascal(5) gamecube(3) gigabyte(2) google(3) hardware(48) holografie(1) homebrew(29) hry(12) ibm(14) iphone(7) jidlo(1) komponenty(1) konzole(15) latex(1) lenovo(17) migrace(1) modchip(3) moje(9) mplayer(3) mssql(1) multi-touch(3) native-api(1) navody(23) nintendo(53) Nintendo3DS(2) nintendo64(6) NintendoDS(15) onestation(2) opera(1) ot(1) palm(1) pascal(1) pdf(1) pic(2) pmd85(1) pocitace(1) print-server(2) programovani(21) programy(25) R400(1) recenze(6) retro(1) satelit(1) seamonkey(5) snes(3) svepomoci(1) technika(1) thinkpad(20) usb(1) video(3) vs(3) vykriky(12) web(7) webdesign(8) wii(83) wiimote(13) wiiware(1) wiki(2) windows(7) windows-mobile(1) wl500g(2) wtf(8) zivot(1) ZX-Spectrum(5)